Zaterdag 13 mei 2017

13 mei 2017 - Inverness, Verenigd Koninkrijk

Zaterdag 13 mei 2017

Ja ja alweer 1 week onderweg jeetje wat n reis tot nu en gelukkig hebben we nog n paar dagen daar zullen we dan ook zeker van genieten.

Vandaag eigenlijk best n zware dag we zijn beide best vermoeid dus hebben voorgenomen morgen een redelijke rustige dag te doen we zien wel wat er op ons pad komt.

Dus vandaag nog even de stevige schoenen aan en beginnen aan de reis naar Inverness, rond de 100 km lange reis door de bergen is ook weer indrukwekkend, zoveel mooie plekken om te bekijken zoveel monumenten om te zien.

We moeten het echt beperken naar een paar naders zie je van dat wat je graag wilt zien weer te weinig zoals dat zo mooi heet keuzes maken.

Onderweg worden we in 1 keer aan de kant gezet door politie met zwaailicht ships ships wat is dit nou, good morning sir good morning folks would please stay here there will arrive 2 trucks ohhhhhhh ja natuurlijk meneer agent afcorse have a nice day.

Je moet gewoon ook alles meemaken toch.

Na eindelijk te zijn aangekomen in Inverness zien we het  schitterende mooie Inverness Castle wat over de rivier Ness kijkt geweldig mooi kasteel.

Na het centrum te zijn door gelopen komen we geloof ik toch wel in een achterstandswijk terecht, hmmmmm gewoon doorlopen we willen naar het puntje en ja hoor we komen er wel daar aangekomen best teleurgesteld is dit het nou????

En dan in 1 x 2 dolfijnen hoe gaaf is dit de rest is vergeten en gewoon genieten van het moment.

Na eerder te zijn vertrokken uit Inverness besloten langs Fort Augustus te gaan dit viel ons toch wel op en is de plaats waar Loch Ness begint dus daar maar even aan voordat we richting onze caravan gaan.

Inderdaad een mooie plek ook hier weer mooie plekjes gevonden, na het genot van n Fish and Chips eigenlijk beide best uitgeput naar onze verblijfplaats, joggingpak aan koffie erbij en pootjes omhoog.

Op naar dag 8