Woensdag 17 mei 2017

17 mei 2017 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Woensdag 17 mei 2017

Ja jeetje en dan is het al woensdag, vandaag gaan we met de trein naar Glasgow ben benieuwd toch n ritje van 50 minuten maar de prijs is leuk dus daar hoeven we het niet voor te laten.

Parkeren voor de hele dag 3 pond en een retour Glasgow voor 2 personen 15 pond ik zeg prima te doen, ook wat betreft de service niets reserveren van te voren gewoon aankomen en er wordt gelijk een schans voor je verzorgd en wordt je de trein in geholpen en oh ja ze bellen gelijk naar de waar je eruit moet zodat ze al klaar staan als je aankomt toch heerlijk of niet dan.

En dan de stad Glasgow in ben benieuwd, we komen er vooral om van alles te bekijken van te voren eens gekeken wat er te zien valt en dat is best veel. We zijn echt van gebouw naar gebouw gegaan van kerk naar kathedraal en zo meer.

Wat een mooie architectuur in deze stad is echt het bezoeken waard jeetje waar je ook kijkt overal zie je mooie gebouwen.

Ook hier spreken de foto’s voor zich, wat ons wel opviel was het aantal daklozen en bedelaars jeetje mina best schrikbarend en ja soms wil je iedereen wel iets geven maar helaas moet je de andere kant opkijken want dit is hier echt geen haalbare kaart.

Na even op adem te zijn gekomen weer op pad en de knop om zetten en gewoon genieten van wat je gekregen hebt de rijkdom om dit mee te maken.

Vandaar ook maar even voor het thuisfront aan de koop geweest en leuke dingen gekocht ja wat ga ik natuurlijk nog niet zeggen want dan is de verrassing eraf dat zien jullie later wel.

Nu maar eens kijken wat we morgen gaan ondernemen, we wilden eigenlijk naar het eiland Bute maar om even 40 euro neer te leggen voor de overtocht vindt ik dan ook wel weer n beetje zonde er is vast hier op het vaste land nog zat te bekijken dus halleee hop aan de slag en op zoek naar iets te doen voor onze laatste dag hier.

De meeste foto's volgen als we thuis zijn ivm de niet zo best wifi