Maandag 15 mei 2017 en Dinsdag 16 mei 2017

16 mei 2017 - Ayr, Verenigd Koninkrijk

Maandag 15 mei 2017 en Dinsdag 16 mei 2017

Het is weer tijd om te vertrekken naar onze laatste locatie, ik denk dat we deze week misschien wel eens gaan missen. De bergen, de mensen, de natuur eigenlijk alles maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen we gaan ervoor.

Als het al moet regenen laat het dan zijn als we in de auto zitten nou dat hebben we geweten de hele weg tot aan ons nieuwe caravan regen regen en nog eens regen.

Onderweg nog geprobeerd een paar leuke plaatjes te schieten dat is hier en daar nog wel gelukt gelukkig voor de rest maar lekker in de auto blijven zitten. Ja weet je dit weer hadden we ook 2 weken lang kunnen hebben dus we klagen gewoon niet.

Onderweg nog zoveel mooie plekjes gezien echt ik ben ervan overtuigd dat wij zeker nog eens terug gaan (als het aan mij ligt zsm), we moeten nog zoveel zien.

Als je onze kaart bekijkt zie je ook wat wij al bestrijkt hebben en zie je ook wat we nog niet gehad hebben ja weet je dan moet je toch gewoon terug.

Hoe dichter we nu aankomen bij onze laatste locatie hoe kleiner de bergen worden, het hele gebied veranderd jeetje moet wel even omschakelen, bij aankomst is het uitzicht niet best door het weer dus dit vertekend dan ook behoorlijk maar al met al toch even omschakelen.

Laten we het erop houden dat na een nachtje slapen het wel beter zal zijn, zo gebeurd zo gedaan deze dag eerst naar de plaats Ayr de rit is erg mooi langs de kust en aangekomen zien we al veel historie dus dit wordt best n mooie dag.

Ontzettend veel gewandeld dus veel historische punten gezien en bekeken waaronder ook de pier met uitzicht op diverse eilanden.

Op de terugweg nog even op diverse plaatsen gestopt om te genieten van de zeezichten als ook historie. Wat ons eigenlijk opvalt in de parken zijn de vele bankjes die hier staan deze worden door nabestaanden geplaatst in memoriam echt heel bijzonder.

Vanavond hopelijk even wifi scoren zodat ik alles weer eens kan uploaden en misschien even n borreltje drinken. Morgen vroeg op en met de trein naar Glasgow ja ach het breekt zo de week.