Donderdag 18 mei 2017

18 mei 2017 - Clyde Muirshiel Regional Park, Verenigd Koninkrijk

Donderdag 18 mei 2017
Deze dag lekker ontspannen begonnen wekker niet te vroeg en gewoon rustig aan best n x lekker zo aan het eind van onze zo mooie vakantie. We hebben besloten lekker te gaan toeren eerst langs de kust met plaatsjes als Gourock en Greenock van hier uit binnendoor gegaan om door het Clyde Muirshiel Regional Park te gaan rijden nou dat was een fantastische keus. Naast het rijden op een 1 baans weggetje tussen fantastische bergen en langs mooie plekjes moesten we ook op de dieren letten deze lopen hier vrij rond. Na eerst een aantal schapen en lammetjes te zijn tegen gekomen kwamen we oog in oog te staan met een koe jazeker deze vond het leuk om echt letterlijk de weg op te springen zijn/haar hoofd om te draaien zo van he zag je dat en gewoon blijven staan, nou we hebben gelachen geweldig was dit. Na een fantastische rit door dit park gelukkig in de bewoonde wereld want als de nood hoog is pffffff. Ook geen straf dit dorpje is zo leuk, lekker geluncht, gewandeld en genoten van het fantastische weer ja mensen echt wij hebben het zo getroffen al met al 1 dag echt regen gehad de rest als we in de auto zaten of snachts nou prima hoor ons hoor je niet. Maar dat wij terug gaan naar Schotland is een feit we voelen ons hier bijna thuis, gisteravond nog 3 ouderen gesproken die ook op vakantie zijn maar zelf ook uit Schotland komen en ze zijn om in te lijsten opa Jim trok zelfs zn shirt omhoog om te laten zien dat hij nog nooit zo bruin geworden was hahahahh dit was hilarisch, ondertussen even geskypt met Kayleigh en we kregen complimenten dat we een mooie dochter hadden (ach dat wisten we toch). Straks nog even lekker eten en eigenlijk hopen dat ze darten uitzenden zou het toch wel leuk vinden de finale te zien ja ach wat moet je ervan zeggen in mijn Schotland trui voor MvG zijn haha mooier kan toch niet. Mensen wij gaan onze laatste avond in Wemyss Bay in en vertrekken morgenochtend richting Newcastle, onderweg wil ik graag stoppen in Lockerbie ben ik nog wel benieuwd naar en daarna op naar huis.

1. Wendy:
    18 mei 2017
    He fijn om te horen dat jullie zo'n fantastische vakantie hebben. Geniet van jullie avond
  2. Geertje van der Wilk van Schaik.:
    18 mei 2017