De laatste dagen

19 mei 2017 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Vrijdag en zaterdag 19 mei 2017 en 20 mei 2017

Ja zo dan de 14 dagen zijn “gewoon” alweer voorbij het is alweer tijd om de boot te gaan halen richting huis.

De spullen zijn weer ingepakt en ingeladen, caravan is opgeruimd dus lekker in de auto en op ons gemak naar Newcastle rijden.

Ja en dan op de laatste rijdag links rijden rijdt mijn man gewoon rechts oeps daar rijd een busje jeetje wat had deze man een schik gelukkig liep het goed af hahahaha.

Nu nog “even” 3,5 uur rijden, lekker genieten nog even van de omgeving. Ik wilde graag nog naar Lockerbie maar door opgegeven werkzaamheden aan de weg en vreemde omgeving hebben we besloten alleen plaspauzes te nemen en verder in 1 x door te rijden.

Dit beviel prima dus ach dat ene plaatsje kunnen we wel overslaan toch, en ja dan heb je onderweg nog bijna zelf een ongeluk even n auto over het hoofd gezien maar op tijd gecorrigeerd gelukkig pffff zal je toch zien zeg. En dan een aantal mile verderop bam file is er net voor ons een ernstig ongeluk gebeurd er is een auto met z’n  achterkant onder een bus terechtgekomen jeetje mina zeg wij hebben echt 2 engeltjes op onze schouder gehad.

Na een lange rit aangekomen in Newcastle, nu weer wachten tot we de boot op mogen en oh ja niet vergeten de reispillen gaat mij toch niet weer gebeuren dat ik kotsend boven de pot hangt zo zie je maar weer nooit geen last van gehad en dat gekke evenwichtsorgaan nog steeds voor problemen zorgt, we gaan het meemaken (best n beetje nerveus).

Na te zijn geïnstalleerd weer onderweg naar ons heerlijk buffet want ja er moet toch wel even gegeten worden (niet genoeg gedaan hihi) en ja hoor het buffet was weer voortreffelijk gevuld.

Na te zijn uit gebuikt even op weg naar de bar, eens kijken of het gezellig is, nou mensen wat kunnen die Engelsen drinken en dansen zeg jonge jonge en wat hebben we gelachen om de big guy een gigantische grote man rondom een biker (nee nee geen harley maar n snormotor geweldig) totall lazarus ging die op de dansvloer op zn plaat en zijn maat die vroeg aan mij of ik een foto had gemaakt nee??? Nou dan doe ik het zelf wel al slingerend (ja dat lag volgens de goede man aan de boat) op weg om een foto te maken want dan hadden ze iets om te plagen de volgende ochtend.

Ja en dan is het tijd om ons bedje op te zoeken nog even 2 pillen er in en slapen maar nou ik kan je vertellen helemaal top super geweldig wat hebben we geslapen en dan nog fit wakker worden ook, dan nu maar op naar het ontbijt dit keer wel nog even genieten van alle luxe.

Half 10 en we zijn al in Nederland, nog geen half uur later al van de boot en nog geen uur later thuis ja en dan is je vakantie echt voorbij. Moet zeggen het was heerlijk thuis komen huisje helemaal aan de kant en schoon trots op onze kids en verwelkomt worden door 1 van je kinderen en onze trouwe viervoeter wat wil je nog meer.

Nou dat was het dan eerst even alles op zijn plek laten vallen, daarna de rest van de foto’s bewerken en plaatsen en dit verhaal plaatsen (verhaal is sneller de foto’s duurt wat langer zijn er n beetje veel) wij zeggen tot ziens dank je wel voor het lezen van onze verhalen en het bekijken van onze foto’s

Wij hebben genoten van onze reis het was fantastisch wat is Schotland mooi niet alleen het land maar ook de mensen, wij gaan terug hoe dan ook.