Vrijdag 12 mei Vertrek, onderweg en aankomst Corpach

12 mei 2017 - Corpach, Verenigd Koninkrijk

Vrijdag 12 mei 2017

De dag vroeg begonnen en heerlijk op tijd vertrokken want het is toch best n rit (ongeveer 5 uur) en veel te zien onderweg.

Nou dat blijkt wel jonge jonge wat is Schotland mooi waar je ook rijd en kijkt overal is iets moois te zien. Zo probeer ik ook uit de auto te fotograferen lukt niet altijd maar acht niet geschoten is altijd mis.

Na verlaten van Engeland op weg naar Schotland en dan voor ons de westkust met daar tussen in het ruige Highland, nou wat een rit van Haggerston Castle via Edinburgh richting Perth van hier uit naar Pitlochry, Fort William en dan de eindbestemming Corpach maar natuurlijk met alles daar tussen in.

Bij Pitlochry aangekomen (toch ook een van mijn wensen) weet je niet waar je moet kijken overal om je heen zie je bergen en mooie plekken de natuur is weer overweldigend. Op 1 moment zijn wij gestopt om gewoon even om ons heen te kijken, blijkbaar wordt dat erg door de Schotten gewaardeerd want de ene na de ander toetert en zwaait geweldig.

Bij aankomst in het dorp zelf ook maar besloten toch even de auto te parkeren nou geen spijt van alles blijft gewoon super we kunnen niet anders zeggen, ook moet er natuurlijk aan de inwendige mens gedacht worden dus even een lokaal zaakje opgezocht (vinden wij leuker als alle standaard zaken) en even genoten van n bakkie en scone heerlijk.

Zoals je ook op de foto’s kunt zien hebben wij de dam bezocht wat een indrukwekkend bouwwerk, en toch he wat ons ook elke keer opvalt is de rust overal ondanks dat sommige plaatsen toeristisch zijn is het bijna overal stil.

Ja en dan moet je ook hier weer vertrekken maar laten we wel zijn je komt genoeg weer onderweg tegen mensen echt de bergen hier ja weet je sommige zullen zeggen een berg is een berg nou ja dat is ook zo maar alles eromheen blijft het hier indrukwekkend.

En dan komen we aan op onze eindbestemming tadaaaaaa jeetje wat n mooie plaats en dan onze uitzicht je krijgt er geen genoeg van ja wat moet ik vertellen beleef het en geniet van onze omgeving op dit moment.

Zo voor nu (s’ochtends half 8 want de wifi is niet zo best haha) een fijne dag, wij gaan straks op weg naar Inverness en hopelijk tijd genoeg voor Loch Ness.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geertje van der Wilk van Schaik.: