Donderdag 11 mei 2017

11 mei 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Donderdag 11 mei 2017

Deze dag vroeg uit de veren want we willen er toch uit halen wat er uit te halen valt, dus half 9 de auto in en op weg naar Edinburgh.

We hadden besloten een park en ride te zoeken dat leek ons het handigst zo gezegd zo gedaan en de eerste plek geweldig want we stonden gelijk bij de trein. Kaartje gekocht en hopla in de trein en wat weer n service hulp aan alle kanten.

De mensen zijn zo gastvrij hier het is echt om nederig van te worden, zo super soms wordt je er gewoon stil van.

Aangekomen in Edinburgh is het enige wat je doet ronddraaien met je mond open wat een mooie stad overal waar je kijkt geweldige gebouwen, architectuur, historie enz enz ontzettend wat mooi.

Ja dan maar een keus maken en hopla naar het Kasteel van Edinburgh, we hebben beiden een Historic Pas dus kunnen zo naar binnen, wat schetst onze verbazing na enige momenten komt er een jongedame naar ons toe dat we zo opgehaald worden en met een autootje naar boven worden gebracht zo super chill en nog gekker niks van ons wordt gecontroleerd ik wordt nog net niet op handen gedragen maar veel scheelt het niet.

Boven gekomen val je ook van de ene verbazing in de andere ja wat kan ik zeggen kijk naar de foto’s die spreken voor zich.

Ook al het andere er is zoveel te vertellen maar waar moet je beginnen, ook nu hebben we besloten dat we zeker terug komen.

De tijd voor vandaag is op wij zijn totaal best moe na 8 uur wandelen in Edinburgh op naar morgen, een rit van rond de 5 uur dus mensen een goede nacht en tot morgen.