Woensdag 10 mei 2017

10 mei 2017 - Holy Island, Verenigd Koninkrijk

Woensdag 10 mei 2017

Deze dag weer lekker vroeg op want we wilden op tijd naar Holy Island waar je goed op het tijde moet letten want voor je het weet zit je vast op het eiland.

Gisteravond alvast n voorproefje genomen waar we niet veel verder konden omdat de weg al onder water stond hmmmmm dit wordt dus goed op de tijd letten.

Met frisse moed onderweg, best druk eigenlijk maar wel leuk druk, aangekomen bij het stukje weg waar we gisteren stil stonden konden we nu door rijden zo dat is eigenlijk best raar. Hier aangekomen geparkeerd en aan onze wandeling begonnen jonge jonge wat is het ook hier weer mooi wat n history en wat n mooie natuur je komt echt ogen te kort.

Helaas is het kasteel afgesloten deze wordt gerenoveerd maar ook dit mag de pret niet drukken er is genoeg te zien.

Na een mooie tijd te hebben doorgebracht en weer (al zeg ik het zelf) mooie foto’s te hebben geschoten weer onderweg naar ons volgende punt te weten Alnwick Castle, hier is een film van Harry Potter opgenomen (wisten wij niet echt maar dat even tussenbeide) echt super super mooi mensen echt als je nog nooit deze kant op bent geweest zet m op je lijstje.

Ook hier hebben we heerlijk gewandeld en zoveel mogelijk alles bekeken, en dan ja dan ga je even n choclate chip cookie eten hmmmm knak scheur in mijn gebit en nu????

Gauw een tandarts gegoogeld en ja hoor een tandarts gevonden deze gauw gebeld en alles uitgelegd, kunt u hierheen komen ja natuurlijk super bedankt, daar aangekomen een nieuw adres gekregen hadden ze even voor ons opgezocht of er iets in de buurt is die a la minuut een gebit repareert en weet je wat gevonden.

Wat n service en vriendelijkheid echt ongekend, aangekomen bij de prothese maker en zegt ja hoor geen probleem kom over 1 uur maar terug en oh ja kosten (snik snik) 35 pond ja serieus??? Jazeker nou wij blij en ik vooral opgelucht kan in ieder geval de rest van onze vakantie normaal eten.

Ach al met al moet je alles toch een keer hebben meegemaakt zeggen ze dan, nou dat is waar maar waar wij vooral van genieten is de omgeving, de natuur, de history maar ook zeker de mensen.

Op naar de volgende bestemming dit wordt morgen Edinburgh ben zooooo benieuwd.

Veel plezier weer met het bewonderen van onze foto’s

1. Wendy:
    10 mei 2017
    Vooral vloeibaar voedsel eten. Hahahahhaha
  2. Marcel en Diana Jansen:
    10 mei 2017
    Het is helemaal gefixt ben er super blij mee
  3. Diane van kippersluis:
    11 mei 2017
    Super leuk om jullie te volgen!
    Geniet er lekker van!