Maandag 8 mei 2017

10 mei 2017 - Haggerston Castle, Verenigd Koninkrijk

Maandag 8 mei 2017

Ook goede morgen nou goed jonge jonge wat kan een mens zich beroerd voelen, heel gauw van de boot af en hopen dat de misselijkheid gauw weg is het ontbijt slaan we maar over (jammer genoeg).

En dan voor het eerst voet op Engelse bodem best even eng dat links rijden haha maar Marcel doet het of hij nooit anders gedaan heeft. Onderweg zien we al hoe mooi het hier is en dan zijn we pas begonnen, nu eerst maar eens de weg vinden naar Haggerston Castle ben benieuwd.

En dan het park jong jonge wat n mooi park n aanrader echt super netjes allemaal, groot, maar erg mooi ook onze caravan is geweldig luxe we willen tot nu niet meer weg, nu eerst even onze magen vullen en rusten want we moeten echt even bijkomen van de vaart.

Na 2 uurtjes te hebben geslapen heerlijk opgeknapt ik zeg kom maar op, heerlijk over het park gewandeld wat is het een net park en mooi aangelegd echt super.

Na een heerlijke wandeling moet je natuurlijk weer even eten en wat eet je in Engeland ja natuurlijk Fish and Chips nou die eet ik nog wel n keer lekker hoor, vanavond nog n drankje dan morgen op naar Berwick het uiterste puntje van Engeland op de rand met Schotland.

1. Wendy:
    10 mei 2017
    Leuk om jullie verhaal op deze manier te kunnen volgen.